Sommige producten zijn geschikt voor het creëren van een grote mate van retentie. Bijvoorbeeld wanneer producten verbruiksartikelen zijn of een bepaalde levensduur hebben. Of wanneer er andere producten in het assortiment zitten die gemakkelijk gecombineerd kunnen worden met het product dat eerder is aangeschaft.
In dat geval is het focussen op retentie, het laten terugkeren van klanten, altijd een goede strategie. Het is immers veel gemakkelijker om iets te verkopen aan iemand die al bekend is met jouw merk, dan iemand die dat nog niet is.
We combineren vaak een aantal van onze producten om een hogere retentie te halen. Denk daarbij aan remarketing via social media of geautomatiseerde mailcampagne’s op gezette tijden.
Heb je een project dat je graag met ons wil bespreken? Vraag een vrijblijvend telefoongesprek aan. Aan de hand van jouw aanvraag kijken we of er een match is en plannen we het gesprek in.
Neem vrijblijvend contact opBold Banana ontwikkelt en verkoopt backpacks met een twist. Iedere tas heeft een basiskleur, waarbij je de front-strap kunt verwisselen voor een totaal andere kleurcombinatie. Voor Bold Banana werken we in iedere fase van de OMPC: van doelgroepverfijning, social advertising, webshop ontwikkeling en het creëren van ambassadors.
Bold BananaWe spreken graag met je over het verhogen van de retentie. Bel of mail ons gerust om je vragen te stellen of even te sparren of dit product voor jou het juiste is.
Neem vrijblijvend contact op