Facebook Conversions API (CAPI) laten instellen?

Het instellen van de Facebook Conversions API is een flink karwei – zeker als je wil dat alles goed matcht met je browser pixel. Liever uitbesteden? Dat kan!

Je wilt de Facebook CAPI goed instellen, maar…

Je komt er al snel achter hoe complex het is om een goede integratie met de Facebook CAPI te maken, laat staan om deze ook nog op de juiste manier te koppelen aan je browser pixel. Je wil natuurlijk de beste integratie mogelijk om te zorgen dat je campagnes optimaal presteren, maar niet je huidige data verpesten door het verkeerd in te stellen.

Daarnaast moeten ook nog alle verschillende events goed doorgestuurd worden met de juiste data.

Je beseft je dat dit je al dagen gaat kosten en je energie misschien ergens anders beter besteed is. Gelukkig kunnen wij de hele integratie uit handen nemen voor je. We gebruiken daarvoor Google Tag Manager, op dit moment de beste en tevens door Facebook aangeraden optie om je integratie te regelen. Een naadloze integratie met de browser pixel is daarbij gegarandeerd. En als je dan toch bezig bent, waarom dan niet gelijk ook je andere marketingkanalen koppelen met de juiste (server side) tracking?

Inrichting uitbesteden?

✔ Volledige inrichting van jouw Google Tag manager
✔ Alles uit handen genomen: van contact met je webpartij en installatie, tot aan server side tracking
✔ We koppelen de kanalen die je nodig hebt: van HubSpot tot TikTok

Vraag offerte aan

Offerte aanvragen

Vragen voordat je een offerte wil ontvangen?

We spreken graag met je over jouw specifieke wensen en vragen omtrent een goede Google Tag Manager integratie. Aarzel niet om contact op te nemen!

Neem vrijblijvend contact op