Doelgroepbepaling

Wie is je ideale klant?

Een persona is een fictief personage, wat model staat voor één van je type klanten. Persona’s staan centraal in alle beslissingen die je online neemt. Het helpt je bijvoorbeeld te besluiten hoe je jouw boodschap vormgeeft en waar je deze boodschap neerzet.

Dit product is vooral interessant voor start-ups en merken die nog nooit eerder gewerkt hebben met persona’s. In een sessie van 4 uur stellen we samen maximaal 3 persona’s op. In het geval van een start-up maken we de persona’s op basis van aannames. Deze aannames toetsen we vervolgens door middel van doelgroepvalidatie. In het geval van een bestaand merk met minimaal 1000 klanten, stellen we de persona’s op door middel van een analyse van de bestaande doelgroep.

gust
Vraag een gesprek aan

Heb je een project dat je graag met ons wil bespreken? Vraag een vrijblijvend telefoongesprek aan. Aan de hand van jouw aanvraag kijken we of er een match is en plannen we het gesprek in.

Neem vrijblijvend contact op

Bold Banana

Bold Banana ontwikkelt en verkoopt backpacks met een twist. Iedere tas heeft een basiskleur, waarbij je de front-strap kunt verwisselen voor een totaal andere kleurcombinatie. Voor Bold Banana werken we in iedere fase van de OMPC: van doelgroepverfijning, social advertising, webshop ontwikkeling en het creëren van ambassadors.

Bekijk dit project

Vragen over dit product?

We spreken graag met je over het bepalen van je doelgroep. Bel of mail ons gerust om je vragen te stellen of even te sparren of dit product voor jou het juiste is.

Neem vrijblijvend contact op