Conversieoptimalisatie

Analyseren en verbeteren

Wanneer je website of -shop voldoende bezoekers trekt (15.000+ p/m), kan het interessant worden om de conversieratio te gaan optimaliseren. Als 20% meer bezoekers iets kopen, verhoogt dat de effectiviteit van je marketingbudget in de gehele breedte.

Het verhogen van de conversieratio begint altijd met het analyseren van de UI/UX van de website en het opstellen van hypotheses. Door middel van A/B tests meten we vervolgens onze hypotheses door en zien we of er een significant verschil is.

Als officiële Nederlandse partner van VWO.com, de grootste speler op het gebied van A/B test software, hebben we toegang tot de beste middelen en experts.

marijn
Vraag een gesprek aan

Heb je een project dat je graag met ons wil bespreken? Vraag een vrijblijvend telefoongesprek aan. Aan de hand van jouw aanvraag kijken we of er een match is en plannen we het gesprek in.

Neem vrijblijvend contact op

Walra

Walra is een grote speler binnen huishoudtextiel. De samenwerking heeft een speciale plek in ons hart: de eerste website die we voor Walra gebouwd hebben, was één van onze eerste grote projecten back in the days (2013). Voor Walra hebben inmiddels ook alweer een tweede shop ontworpen en ontwikkeld. Daarnaast zijn we verantwoordelijk voor de SEA, SEO en social advertising.

Walra

Vragen over dit product?

We spreken graag met je over het creëren van ambassadeurs. Bel of mail ons gerust om je vragen te stellen of even te sparren of dit product voor jou het juiste is.

Neem vrijblijvend contact op